Mening

Wat vond je van het stuk?
Plaats reactie
Eefje Merckx
Berichten: 2
Lid geworden op: 08-05-2016 12:27

mening

Bericht door Eefje Merckx » 08-05-2016 12:37

Ik vond wachten op gorro een heel leuk toneelstuk. Het slaagde erin om de aandacht van iedereen erbij te houden en niemand leek zich te vervelen. Het was leerzaam (op een leuke manier) en zeer herkenbaar in het dagelijkse leven; maar niemand voelde zich beledigd. Het was ook leuk dat de toneelspelers communiceerde met het publiek tijdens hun stuk zonder het ongemakkelijk te maken. Ik zou het zonder problemen nog een stuk van hun gaan bekijken.

Eefje Merckx
Berichten: 2
Lid geworden op: 08-05-2016 12:27

Re: Voor herhaling vatbaar!

Bericht door Eefje Merckx » 08-05-2016 12:38

JelskeS schreef:Ik vond het stuk zeer geslaagd. Je kwam op een humoristische manier te weten met welke vooroordelen de acteurs en anderen te maken hebben. Het ging over onderwerpen die op dit moment zeer dicht bij ons staan wat het ook interessant maakte. Ik heb het gevoel dat de acteurs ook volledig achter hun stuk staan. Ze deden het met volle goesting en konden er zelf ook mee lachen. Hierdoor hing er een zeer fijne sfeer ook al gaat het over serieuze onderwerpen. Het was zeer aangenaam om naar te kijken en het gezang was een grote meerwaarde. Doordat er verschillende talen gesproken werden, werd iedereen aangesproken. Dit maakte het stuk voor iedereen toegankelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!
Ik ben het volledig met Jelske eens en zou het niet beter kunnen verwoorden. :')

ThijsHaelwaeters
Berichten: 2
Lid geworden op: 08-05-2016 14:09

Bericht door ThijsHaelwaeters » 08-05-2016 14:27

Ik vond het toneelstuk zeer goed.
Door hun aparte stijl van optreden konden ze een groot maatschappelijk probleem verwoorden met veel humor.
Ze hebben iedereen kunnen laten lachen maar ook kunnen laten nadenken over vooroordelen.
Ze konden de leerlingen echt aanspreken en laten lachen wat wel een groot verschil is tegenover de saaie toneelstukken dat we normaal te zien krijgen.
Ze brachten situaties naar voor dat wij herkennen en dat maakte hun speciaal.
Dit soort tonelen zouden we meer moeten gaan zien.
don't let your memes be dreams

ThijsHaelwaeters
Berichten: 2
Lid geworden op: 08-05-2016 14:09

Bericht door ThijsHaelwaeters » 08-05-2016 14:35

Sam.Nielsen schreef:
fleurdewilder schreef:Ik vond het toneelstuk zeer geslaagd. Het was grappig gevat en erg realistisch. Ze vertelden over het dagelijkse leven en de vooroordelen waarmee ze elke dag te kampen hebben. Ze lieten blijken dat ze het er niet eens mee zijn maar vatten ze humoristisch op. Het was zeer herkenbaar maar toch vrij hilarisch. Het is wel triestig om te beseffen dat de vreemdelingen daarmee geconfronteerd worden elke dag waaruit je kan afleiden dat het toneel een triestige ondertoon heeft.
WAAAW wink (rip Eddy +)
Zoals je zegt heeft het toneelstuk misschien wel een triestige ondertoon. Daarom vind ik het heel belangrijk dat er ook mee gelachen kan worden!
Ik vind dat Sam Helemaal gelijk heeft, lachen is altijd belangrijk! lol lol lol
don't let your memes be dreams

BenSanchez
Berichten: 2
Lid geworden op: 08-05-2016 14:28

Bericht door BenSanchez » 08-05-2016 14:47

Persoonlijk vond ik dit een van de beste stukken die we ooit al hebben gezien met de school. Naar mijn mening kwam dit door de combinatie tussen serieuze onderwerpen en heel veel humor. Ook de combinatie tussen verschillende talen is zeker een pluspunt.

TimoCykaBlyat
Berichten: 2
Lid geworden op: 08-05-2016 20:03

Bericht door TimoCykaBlyat » 08-05-2016 20:06

Ik vond het toneelstuk heel leuk en grappig gemaakt. Het was eens iets anders dan een lang toneelstuk met alleen maar gepraat met een diepe betekenis, er zat wel veel betekenis in maar er waren ook stukken puur voor de humor en de realiteit werd grappig voorgesteld. Het gebruik van jongerentaal was ook zeer slim en grappig gevonden want dat spreekt mensen van onze leeftijd veel meer aan en zo begreep iedereen het ook beter.

Emre Yasar
Berichten: 2
Lid geworden op: 08-05-2016 20:01

Bericht door Emre Yasar » 08-05-2016 20:13

Ik vond het toneel vrij geslaagd, zeker een van de beste die ik ooit heb gezien. Wat ik wel jammer vond voor sommige mensen is dat er veel grappen waren die je niet snapt want ze waren in een andere taal.

Stavros Aroutiounidis
Berichten: 1
Lid geworden op: 16-05-2016 18:11

Bericht door Stavros Aroutiounidis » 16-05-2016 18:20

Ik vond het zonder twijfel een van de beste voorstellingen van het jaar.
Er zat humor in, een goed verhaal. er kwamen actuele onderwerpen voor, en dat met enkel vier acteurs en stoelen. Een pluim.

Plaats reactie