Sfeer

Wat vond je van het stuk?
Ianthe
Berichten: 4
Lid geworden op: 01-05-2016 11:56

Bericht door Ianthe » 01-05-2016 12:03

Ik vond dat er een zeer leuke sfeer was tijdens de voorstelling. Er werd heel veel gelachen en de acteurs lieten ons meedoen. Ik denk dat dat er ook voor gezorgd heeft dat de meesten leerlingen zo positief waren over de voorstelling.

vince_v57
Berichten: 5
Lid geworden op: 01-05-2016 13:46

Sfeer

Bericht door vince_v57 » 01-05-2016 14:07

Ik vond dat de zaal een goede bijdrage had gedaan aan de sfeer doordat de acteurs het publiek aanzette om mee te klappen. Op het einde van de voorstelling zeiden de acteurs dat we allemaal moesten rechtstaan om samen op de foto te staan. Ik vond dat het decor wel bij het stuk paste, ze hadden niet veel props nodig om hun voorstelling waar te maken.

Noor
Berichten: 2
Lid geworden op: 23-04-2016 15:34

Bericht door Noor » 01-05-2016 17:09

Noor schreef:
Nora.E schreef:De zaal werd wat neutraal gedecoreerd. Een zwarte achtergrond en vier stoelen waar de acteurs op zaten. Maar het paste wel bij het onderwerp van het toneelstuk. Ik denk niet dat je meer kon doen dan dat. Dus het paste wel bij elkaar.
Meer nog, door het ontbreken van een decor kon je al onmiddelijk vermoeden dat we geen klassiek theaterstuk te zien gingen krijgen.

Cthulhu
Berichten: 2
Lid geworden op: 01-05-2016 17:26

Decor

Bericht door Cthulhu » 01-05-2016 17:43

Het decor was zeer leeg, enkel vier zwarte stoelen en de achtergrond was niet belicht, wat voor een duistere sfeer zorgde. Voor mij wijst dit op een serieuze voorstelling. Dit past wel bij het onderwerp van de voorstelling, maar niet bij hoe het stuk gespeeld werd. Het decor paste wel bij sommige deeltjes van het toneelstuk, maar het was eerder een grappige en leuke voorstelling. Dus mijn conclusie is dat het decor niet zo zeer bij het stuk paste, het had een leuker en minder duister decor nodig gehad.

rarara
Berichten: 2
Lid geworden op: 20-04-2016 15:54

Re: Sfeer

Bericht door rarara » 01-05-2016 18:11

vince_v57 schreef:Ik vond dat de zaal een goede bijdrage had gedaan aan de sfeer doordat de acteurs het publiek aanzette om mee te klappen. Op het einde van de voorstelling zeiden de acteurs dat we allemaal moesten rechtstaan om samen op de foto te staan. Ik vond dat het decor wel bij het stuk paste, ze hadden niet veel props nodig om hun voorstelling waar te maken.
In ben het helemaal met je eens. Er waren geen props nodig en ze communiceerden veel met het publiek, wat zeer positief was.

Karastpp
Berichten: 5
Lid geworden op: 01-05-2016 19:55

Bericht door Karastpp » 01-05-2016 20:18

De zaal droeg zeker veel sfeer bij aan het stuk. Er werd vaak humor gebruikt en dat bracht een losse sfeer in de zaal, er werd veel gelachen. Ook was er veel interactie tussen de acteurs en het publiek. Wat het decor betreft vond ik het voldoende. In het stuk draait het echt enkel om de acteurs, een decor was dus niet van toepassing.

Nou.S
Berichten: 6
Lid geworden op: 01-05-2016 20:47

Bericht door Nou.S » 01-05-2016 21:38

De zaal was normaal gedecoreerd (4 stoelen, zwarte achtergrond en lichten), maar het was genoeg.Het hoefde voor mij niet gedecoreerd te zijn.Wat voor de sfeer betreft vond ik dat er een goede sfeer was , iedereen lachten en er werd veel geklapt en dit is het belangrijkste dat telt. :)

Nou.S
Berichten: 6
Lid geworden op: 01-05-2016 20:47

Bericht door Nou.S » 01-05-2016 21:40

Nora.E schreef:De zaal werd wat neutraal gedecoreerd. Een zwarte achtergrond en vier stoelen waar de acteurs op zaten. Maar het paste wel bij het onderwerp van het toneelstuk. Ik denk niet dat je meer kon doen dan dat. Dus het paste wel bij elkaar.
Inderdaad, ik vind ook dat je niet meer kon doen, want het was al perfect. :D

guleyda
Berichten: 2
Lid geworden op: 02-05-2016 09:05

Bericht door guleyda » 02-05-2016 21:24

Nora.E schreef:De zaal werd wat neutraal gedecoreerd. Een zwarte achtergrond en vier stoelen waar de acteurs op zaten. Maar het paste wel bij het onderwerp van het toneelstuk. Ik denk niet dat je meer kon doen dan dat. Dus het paste wel bij elkaar.
Ik ben het eens met haar, je kon niet meer doen dan dat want de acteurs waren al genoeg.

yasmine mc
Berichten: 3
Lid geworden op: 01-05-2016 09:35

Bericht door yasmine mc » 02-05-2016 22:22

Nora.E schreef:De zaal werd wat neutraal gedecoreerd. Een zwarte achtergrond en vier stoelen waar de acteurs op zaten. Maar het paste wel bij het onderwerp van het toneelstuk. Ik denk niet dat je meer kon doen dan dat. Dus het paste wel bij elkaar.
Ik ben het met je eens ze brachten genoeg sfeer ookal was er niet echt veel decor . Ze waren echt heel goed .

Plaats reactie