Muziek en geluid

Wat vond je van het stuk?
Zuki123
Berichten: 2
Lid geworden op: 01-05-2016 09:07

Muziek en geluid

Bericht door Zuki123 » 01-05-2016 09:14

Ik vond het positief dat er gezongen werd en er geluiden werden gemaakt omdat het dan niet een normaal standaard toneel was. Maar ook een variatie was van wat er gebeurde tijdens het toneel. Je kon daaruit ook goed de gevoelens van het personage afleiden. De muziek en het geluid vond ik daarom ook een meerwaarde hebben aan het toneel.

LeenGuillaume
Berichten: 4
Lid geworden op: 01-05-2016 11:10

Bericht door LeenGuillaume » 01-05-2016 11:14

De muziek en de geluiden waren zeker een bijdrage aan het stuk. Deze zorgden ervoor dat je je niet snel verveelt tijdens het stuk. Ook al verstond je niet wat ze zeiden, bleef je aandachtig luisteren.

Ianthe
Berichten: 4
Lid geworden op: 01-05-2016 11:56

Bericht door Ianthe » 01-05-2016 12:13

Ik vond de muziek zeker een meerwaarde in de voorstelling. Het zorgde voor een bepaalde sfeer waardoor ik me ook veel beter kon inleven in wat zij naar ons wouden overbrengen. Door de muziek was er ook een variatie in het toneel, wat het interessant maakt en er dus voor zorgt dat je de hele voorstelling geïnteresseerd blijft kijken.

yasmine mc
Berichten: 3
Lid geworden op: 01-05-2016 09:35

Bericht door yasmine mc » 01-05-2016 13:29

Ik vond het het positief want die geluiden en die liedjes dat ze zongen zorgden voor een bepaalde sfeer en dat is er positief aan maar een klein minpuntje is dat niet iedereen arabisch , Frans of engels begrijpt en dus zou het wel moeilijker zijn voor diegene die een van die talen niet begrijpt . Maar in het geheel vond ik de stukjes dat gze zongen wel goed. En ze hebben een beetje van hun cultuur laten zien in het stuk en dat vond ik wel goed.

vince_v57
Berichten: 5
Lid geworden op: 01-05-2016 13:46

Bericht door vince_v57 » 01-05-2016 14:16

Ik vond het heel leuk dat ze tussendoor muziek bij de voorstelling toevoegen. Dat ze alleen hun stem en hun lichaam gebruikten om die muziek te kunnen maken is zeker een pluspunt. De muziek zorgde voor een leuke sfeer en afwisseling tijdens de voorstelling wat heel goed gedaan is.

KING GEOFREY ♔
Berichten: 2
Lid geworden op: 01-05-2016 13:41

Bericht door KING GEOFREY ♔ » 01-05-2016 14:20

Dat was zeker een meerwaarde voor het toneelstuk. Door het gezang had je het gevoel dat je al een groot stuk van het verhaal begreep. Het zou maar saai zijn als ze gewoon spraken zonder extra geluid en muziek.

Cthulhu
Berichten: 2
Lid geworden op: 01-05-2016 17:26

Muziek en geluid

Bericht door Cthulhu » 01-05-2016 17:54

Olifant123 schreef:Ik vond het persoonlijk heel leuk dat er in het stuk gezongen werd. Het zorgt voor een gezellige sfeer en dit is positief. Een klein minpuntje is dat ik het niet altijd kon verstaan, maar ik denk dat dit de bedoeling was. Als ik de liedjes zelf gekend had, was dit waarschijnlijk nog fijner geweest.
Een meerwaarde was het zeker en vast, want je ziet dit niet vaak in een theatervoorstelling!
Ik ben het er zeker mee eens. Ondanks het feit dat ik het liedje niet begreep of kende, toch bleef het nog een lange tijd in mijn hoofd zitten. Daarom zal dit een stuk zijn dat ik niet snel zal vergeten.

alexgj
Berichten: 2
Lid geworden op: 01-05-2016 18:02

Bericht door alexgj » 01-05-2016 18:19

Ianthe schreef:Ik vond de muziek zeker een meerwaarde in de voorstelling. Het zorgde voor een bepaalde sfeer waardoor ik me ook veel beter kon inleven in wat zij naar ons wouden overbrengen. Door de muziek was er ook een variatie in het toneel, wat het interessant maakt en er dus voor zorgt dat je de hele voorstelling geïnteresseerd blijft kijken.
Ja, ik ben het helemaal met jou eens. Je hebt de sfeer van het toneelstuk heel goed beschreven. De muziek zorgde voor een super aangenaame sfeer.

vince_v57
Berichten: 5
Lid geworden op: 01-05-2016 13:46

Bericht door vince_v57 » 01-05-2016 18:39

mariedecloedt schreef:Ik vond het ook zeer positief, de acteurs wisten echt wat ze deden en de geluiden gaven een absolute meerwaarde aan het stuk. Het uitte zeer goed hun gevoelens, de muziek kon het zowel grappig maken als duidelijk maken dat ze iets lastig vonden of ergens boos over waren. Het geluid was zeer geslaagd.
Ik ben het helemaal met je eens! Ik vond ook dat de muziek heel goed bij de gevoelens pastte. :D

wahib de gorro
Berichten: 2
Lid geworden op: 01-05-2016 18:43

Bericht door wahib de gorro » 01-05-2016 18:50

ik vond het positief. de muziek bracht een leuke en grappige sfeer aan het toneel. en als je arabisch kan is het nog leuker want je verstaat dan alles.

Plaats reactie